Ако изберете да подадете своята жалба чрез имейл или писмо, молим да посочите следните данни, с цел по-бърза и лесна обработка:
· Трите имена на жалбоподателя
· ЕГН
· Мобилен телефон
· Номер на договор за заем
· Оплаквания на жалбоподателя (опишете всички обстоятелства, свързани с проблема)
· Искания на жалбоподателя (конкретизирайте какво очаквате или искате от нас да направим)
· Приложени документи (прилагат се копия на документи, които са свързани с проблема, ако има такива)
· Дата
· Подпис (ако подавате жалбата в писмен вид на адреса, посочен по-горе)
След подаване на жалбата, чрез една от горепосочените опции, ние ще я обработим и ще Ви изпратим отговор в срок до 7 /седем/ работни дни след регистрирането ѝ при нас. Нашият отговор ще получите по един от горепосочените начини за комуникация. При нужда от допълнителна информация, за да обработим Вашия сигнал, ние си запазваме правото да се свържем с Вас.
· По електронен път чрез интернет страницата на Комисията за защита на потребителите, като изберете и попълните Електронната форма за подаване на жалба/сигнал
· Лично, чрез подаването ѝ в удобно за Вас представителство на Комисията за защита на потребителите в страната /адреси на представителствата можете да намерите в следния раздел на страницата на КЗП: https://kzp.bg/kontakti